رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس:

ثبت نام شرکت‌ها و رانندگان متقاضی سرويس مدارس آغاز شد



رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از آغاز ثبت نام‌ شرکت‌های  حمل و نقل درون شهری دانش آموزی از  ۱۵ فروردین‌ماه خبر داد و گفت: متقاضیان تا پایان فروردین ماه جاری مهلت دارند در ساعات اداری به حوزه معاونت برنامه ریزی سازمان واحد سرویس مدارس واقع در پایانه مسافربری خلیج فارس مراجعه کنند.
به گزارش صبح ساحل، «عمار زاهدی»، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با اشاره به بازگشایی مدارس از روز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه، گفت: فراهم سازي شرايط مناسب براي جابجایی دانش آموزان در بستری امن از وظایف ذاتی سازمان حمل و نقل بوده که از ظرفيت موجود بايد استفاده و زير ساخت‌ها گسترش و بهبود پيدا كند.
زاهدی اضافه کرد: با توجه به مصوبه کمیته ستاد ملی کرونا و تاکید بر بازگشایی کلیه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری، شرکت های حمل و نقل واجد شرایط بخش خصوصی می‌توانند، در امر ایاب و ذهاب دانش آموزان با سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندرعباس همکاری نمايند. وی افزود: با توجه به اهميت اين موضوع سازمان مدیریت  حمل و نقل در جهت افزايش توان عملياتي وسرویس دهی مناسب به دانش‌آموزان در کلیه مقاطع تحصیلی شهربندرعباس، از رانندگان متقاضی (شخصی، تاکسی) نیز جهت همکاری دعوت بعمل می‌اورد.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: متقاضیان تا پایان فروردین ماه جاری مهلت دارند در ساعات اداری به حوزه معاونت برنامه ریزی سازمان واحد سرویس مدارس واقع در پایانه مسافربری خلیج فارس مراجعه یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 07633660478 تماس حاصل نمایند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها